Verkoop van uw woning
Uw woning is uw meest waardevolle materieel bezit, vermoeden wij.
Hier heeft u mooie tijden beleeft en soms momenten waar u misschien liever niet aan herinnert wilt worden. Voor veel mensen is de verkoop van een huis een emotionele aangelegenheid.
Wij:
- adviseren op verzoek maar ook pro-actief
- nemen initiatief
- denken mee (niet alleen met de verkoper maar vooral ook met de geïnteresseerde)
- zijn doorgaans goed bereikbaar (ook 's avonds en in het weekend)
- doen bezichtigingen ook buiten kantoortijd
- nemen ruim de tijd voor bezichtigingen
- doen onderzoek bij bijvoorbeeld gemeente en kadaster
- en nog veel meer.
Bij formele aangelegenheden staan wij onze klanten altijd bij, ondertekening koopakte, transport bij notaris en eventueel andere zaken.
Ook praktische zaken regelen wij als dat nodig is, bijvoorbeeld:
- als een woning schoongemaakt dient te worden
- bij het regelen van een verzekering
- noem maar op.
Het spreekt voor zich dat wij voor de presentatie van onze koopwoningen uiterst kritisch zijn om heel representatief de markt op te gaan:
- een uur stylingadvies
- professionele foto's worden gemaakt door een ervaren woningfotograaf
- duidelijke plattegronden voorzien van een meetstaat conform de branchebrede meetinstructie
- duidelijke te koop borden
- pakkende promotionele teksten
Voor de promotie van uw huis zetten wij zoveel mogelijk (moderne) kanalen in om een zo groot mogelijk bereik te creëren, zoals:
- Funda.nl
- Facebook
- Instagram
- ons eigen website
- en uiteraard ons eigen uitgebreide netwerk.
Een snelle verkoop betekent niet automatisch de beste verkoopprijs, net zomin als een lage verkoopprijs niet altijd gelijk is aan een snelle verkoop. Ons kantoor streeft naar een ideale transactie afgestemd op uw wensen.
Neem contact met ons op en laat u informeren.
Wij zijn u graag van dienst!